عطوفی از مدیریت عاملی رایتل استعفا داد

     تاریخ آخرین ویرایش :   3 بهمن 1397       28 بازدید
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در پی عدم تحقق کامل واگذاری پیمان مدیریت اپراتور سوم تلفن همراه، محمد مهدی عطوفی از سمت مدیریت عاملی شبکه تلفن همراه رایتل استعفا داد.

به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در پی برگزاری جلسه اخیر عطوفی با محمد رضوانی فر -مدیرعامل جدید شستا و مالک رایتل- در خصوص بررسی مشکلات رایتل و عدم تحقق کامل فرآیند واگذاری پیمان مدیریت، براساس اطلاعات رسیده به خبرنگار ایستنا، وی امروز استعفای خود را از سمت مدیریت عاملی رایتل تحویل رئیس هییت مدیره این شرکت کرد.

پس از جدایی سال گذشته صدری از رایتل و پیوستن او به شرکت مخابرات ایران بعنوان مدیرعامل این شرکت، عطوفی که تا پیش از این سمت معاونت تجاری همراه اول را بر عهده داشت، به عنوان مدیر عامل اپراتور سوم تلفن همراه انتخاب شد.
انتصاب عطوفی بعنوان مدیرعامل رایتل پس از آن اتفاق افتاد که مدیریت سابق شستا تصمیم گرفت اپراتور سوم تلفن همراه را به صورت مدیریت پیمانی و با انتشار یک اطلاعیه فراخوان عمومی، اداره کند. در نهایت نیز براساس فراخوانی که برای برون‌سپاری مدیریت رایتل منتشر شد، با توجه به ویژگی‌های اشاره شده در این فراخوان تعداد محدودی از مدیران ارشد صنعت ارتباطات کشور، شرایط در اختیار گرفتن سکان مدیریتی اپراتور سوم تلفن همراه ایران را به صورت مدیریت پیمانی داشتند چراکه یکی از شروط بحث برانگیز این فراخوان حضور فردی با حداقل سه سال سابقه مدیرعاملی یک اپراتور سراسری تلفن همراه را بعنوان مدیرعامل یا عضو هییت مدیره برنده فراخوان پیمان مدیریت رایتل اجباری میدانست؛ که یکی از آنها وحید صدوقی مدیرعامل پیشین همراه اول بود‌. همچنین پس از مدتی از انتشار این فراخوان، اگرچه نام هیچ کنسرسیوم یا شرکتی رسما به عنوان منتخب این شیوه واگذاری که برای اولین بار در صنعت ارتباطات کشور قرار بود پیاده‌سازی شود اعلام نشد اما در پی انتخاب محمدمهدی عطوفی ( معاون بازاریابی و فروش همراه اول) به عنوان مدیرعامل جدید رایتل، گمانه‌زنی آماده سازی واگذاری رایتل به شیوه مدیریت پیمانی تحت مدیریت وحید صدوقی افزایش پیدا کرد.
اما با تغییر کابینه مدیریتی وزارت رفاه، تامین اجتماعی و شستا به نظر میرسد عطوفی نتوانسته به دورنمای مشخصی درخصوص قطعیت یافتن پیاده‌سازی شیوه جدید مدیریت پیمانی در رایتل برسد و براین اساس، طبق اخبار رسیده به خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، امروز استعفای خود را تقدیم رئیس هییت مدیره رایتل کرده و طی نامه ای هم از کارکنان رایتل خداحافظی کرده است.
آذرماه امسال عطوفی در سمینار تحول دیجیتال و صنعت مخابرات ایران با اعلام اینکه این اپراتور سرویس‌های فناوری محور گوناگونی به سبد خدمات خود اضافه کرده گفته بود: «وزیر ارتباطات در سال اول شروع به فعالیت خود در این وزارتخانه اعلام کرد که یکی از دستاوردهایش در صنعت فاوا داشتن ۴ یونیکورن خواهد بود و ما امیدواریم با توجه به جوان بودن و سرویس‌های جدیدی که به سبد خدمات خود اضافه‌ کرده ایم بتوانیم یکی از این ۴ یونیکورن باشیم.»
در حال حاضر عباس کاظمی، مهران کرامتی، رضا طالبی و محمد رضا پاکروان اعضای هییت مدیره رایتل را تشکیل می دهند.
مطالب پیشنهادی  جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۵ فروردين

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

از ماجرای «رزمایش قطعی اینترنت» چه می‌دانید

چ بهمن 3 , 1397
//

شاید برای شما جالب باشد