مردم کره جنوبی از این هفته صاحب خدمات 5G شدند

     تاریخ آخرین ویرایش :   17 فروردین 1398       16 بازدید
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

«اِس‌کِی تلکام»، «کِی‌تی» و «ال‌جی یوپلاس» به عنوان اپراتورهای موبایلی کره جنوبی هزینه استفاده از خدمات مختلف 5G در این کشور را اعلام کردند و توضیح دادند مشترکان کره‌ای از این هفته می‌توانند سرویس‌های مذکور را در اختیار بگیرند. با این توضیح می‌توان گفت آنها یکی از نخستین ساکنان کره زمین محسوب می‌شود که به صورت عمومی خدمات نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی و ارتباطی را به کار می‌گیرند.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) اپراتورهای موبایلی کره جنوبی از اوایل ماه مارس یعنی حدود یک ماه قبل همکاری‌های گسترده خود را دنبال کردند تا بتوانند خدمات تجاری 5G را به صورت عمومی و گسترده در سراسر این کشور راه‌اندازی کنند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی قرار بر آن بود که پایان ماه ماه مارس آنها بتوانند دسترسی مردم به گوشی‌های مبتنی بر سرویس‌های 5G را فراهم آورند، هزینه استفاده از این خدمات را مشخص کنند، ضوابط دولتی و قانونی را پشت سر بگذارند و پیشنهادات خود را برای برای بهبود این شبکه ارایه دهند.

هم اکنون گوشی هوشمند «گلکسی اس10 5جی» سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از خدمات 5G وارد کره جنوبی شده است و اپراتورهای این کشور آمادگی خود را اعلام کردند تا با اپراتورهای آمریکایی «ورایزن» و AT&T رقابت خود را آغاز کنند و بر این اساس بتوانند مردم کره جنوبی را به عنوان نخستین افرادی در جهان معرفی کنند که به خدمات 5G دسترسی دارند.

شرکت مخابراتی «ورایزن» آمریکا از اکتبر 2018 سرویس ثابت دسترسی به خدمات 5G را در اختیار مشترکان خود قرار داد و همچنان در تلاش است سرویس بی‌سیم 5G را برای مشترکان خود عرضه کند. این در حالی است که AT&T با استفاده از هات‌اسپات «نت‌گییر» از ماه دسامبر خدمات ثابت 5G را برای مشترکان خود ارایه کرد.

مطالب پیشنهادی  رقابت اندروید و آیفون

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

اقدامات دولت انگلیس برای امنیت کودکان در فضای مجازی

ش فروردین 17 , 1398
امنیت کودکان در فضای مجازی
//

شاید برای شما جالب باشد