تعرفه خدمات اینترنت و تغییر آن

     تاریخ آخرین ویرایش :   4 تیر 1398       11 بازدید
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: تعرفه خدمات اینترنت موضوعی کارشناسی است و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ثابت بایستی دلایل و مستندات خود را برای افزایش آن به رگولاتوری ارائه کنند.

 به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حسین فلاح جوشقانی با اشاره به اظهارات برخی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ثابت درباره لزوم افزایش قیمت اینترنت گفت: موضوع افزایش تعرفه خدمات اینترنت باید از ابعاد مختلف بررسی شود و شرکت‌های ارائه‌دهنده این خدمات به جای طرح موضوع در رسانه‌ها دلایل و مستندات خود را به رگولاتوری ارائه کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.
وی افزود: در صورت ارائه دلایل و مستندات محکم و کارشناسی شده، این موضوع در سازمان بررسی شده و قطعاً در تصمیم‌گیری کمسیون تنظیم مقررات ارتباطات مؤثر خواهد بود.
شایان ذکر است خدمات اینترنتی در کشور همیشه با نارضایتی های وسیعی در سطح استفاده کنندگان این خدمات ، همراه بوده است و مشتریان شرکت های مخابراتی با شبهاتی زیادی ، در خصوص تعرفه این خدمات روبرو هستند. به نظر می رسد شفافیت در این حوزه و ارائه مستندات می تواند شبهات مصرف کنندگان را برطرف نماید.
این در حالی است که شرکت های خدمات دهنده اینترنت نیز به دلیل زیان در این حوزه از تعرفه های موجود ناراضی هستند.
به نظر می رسد مسئولین امر با برنامه ریزی در سطح ملی و استفاده از کلیه نظرات فعالین این حوزه همانند شرکت های FCP و Servco می توانند مشکلات این حوزه را که سهم به سزایی در اشتغال فارغ التحصیلان فناوری اطلاعات دارد را رفع کند.
شرکت های FCP و Servco  شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت ثابت در کشور می باشند.
رگولاتوری مجوز راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی به پیام رسان آی‌گپ داد
مطالب پیشنهادی  مقررات هوش مصنوعی در اتحادیه اروپا

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

طرح تحول ديجيتال در شركت ملي پست اجرا شد

س تیر 4 , 1398
طرح تحول ديجيتال
//

شاید برای شما جالب باشد