شهر هوشمند ، گزارشی از آینده بشر

     تاریخ آخرین ویرایش :   19 تیر 1398       24 بازدید
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سازمان سایدواک لبز که به دنبال هوشمند کردن بخشی از شهر تورنتو در کانادا است، به‌تازگی برنامه‌های خود برای این پروژه را منتشر کرده است.

شهر هوشمند، گزارشی از آینده بشر : به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، سازمان سایدواک لبز به‌عنوان بخشی از کمپانی آلفابت با تمرکز بر روی توسعه شهری از برنامه توسعه و نوآوری حدید خود برای هوشمند سازی بخشی از تورنتو رونمایی کرد. این برنامه که با نام اختصاری  MIDP خوانده می‌شود، اولین سند رسمی‌ای است که به نمایش چشم‌انداز این کمپانی درزمینهٔ شهر هوشمند می‌پردازد.این برنامه توسط سازمان Waterfront Toronto بررسی می‌شود و درنهایت در اواخر 2019 یا اوایل 2020 به رأی‌گیری هیئت‌مدیره و شورای شهر تورنتو گذاشته می‌شود. اگر همه‌چیز بر اساس برنامه‌ریزی‌ها پیش برود، ساخت فاز اول آن به نام Quayside قبل از 2021 آغاز خواهد شد.

این کمپانی پیش‌ازاین تکه‌هایی از چشم‌انداز شهر هوشمند خود را برای عموم عرضه کرده است. این چشم‌اندازها شامل سندی 200 صفحه‌ای بود که موجب امنیت این پروژه در سال 2017 میلادی می‌شد. از آن زمان تاکنون، سایدواک لبز در مرحله پژوهش و مشورت با متخصصان و جمع‌آوری نظرات عمومی باقی مانده است. این گروه همچنین برخی از ایده‌های تکامل‌یافته خود را از طریق چند رخداد زنده، پست اینترنتی، فایل های PDF و پادکست در اختیار عموم قرار داده است. البته در تمامی مراحل تأکید شده است که این ایده‌ها اکتشافی هستند و ممکن است قبل از اجرای این برنامه تغییر کنند.این سند به‌نوعی ایده‌ها و تفکرات این کمپانی را یکپارچه کرده است. علاوه بر این ساکنان تورنتو با استفاده از این سند می‌توانند به تصور درست‌تری از شهر هوشمند مدنظر سایدواک لبز داشته باشند. در ادامه بخش‌هایی از این سند منتشر شده است.

مطالب پیشنهادی  پیشرفت هوش مصنوعی

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

مشخصات تبلت سامسونگ Galaxy Tab A 8.0 2019 - یک آپدیت پردازشی

چ تیر 19 , 1398
معرفی تبلت سامسونگ Galaxy Tab A 8.0 2019
//

شاید برای شما جالب باشد