زمان عرضه آیفون 11 توسط اپل مشخص شد

     تاریخ آخرین ویرایش :   19 مرداد 1398       43 بازدید
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

 انتظار می‌رود که اپل مطابق با الگوهای سال گذشته آیفون‌های جدید خود را در رویدادی که برای تاریخ 10 سپتامبر برنامه‌ریزی‌شده است، رونمایی کند.

زمان عرضه آیفون 11 توسط اپل انتظار می‌رود که مطابق با الگوهای سال گذشته  برای تاریخ 10 سپتامبر برنامه‌ریزی‌شده باشد.

به گزارش ایتنا و به نقل از cnet، هرسال اپل برای به هیجان آوردن کاربران و دوست داران تلفن‌های همراه هوشمند نیازمند ارائه خلاقیتی ویژه در آیفون‌ها است تا به‌این‌ترتیب بتواند سود خوب خود از این کسب‌وکار را همواره حفظ کند. همچنین کاهش فروش 12 درصدی این کمپانی در سه‌ماهه سوم مالی این شرکت و پیش‌بینی کاهش 9.6 میلیارد دلاری درآمدها موجب شده است که امیدهای این کمپانی به آیفون 11، آیفون 11R و آیفون 11 Max (یا هراسمی که خواهند داشت)، بیش‌ازپیش افزایش یابد.

اپل هنوز تاریخ رونمایی از این خط تولید جدید را اعلام نکرده است اما پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این کمپانی تلفن‌های همراه هوشمند جدید خود را در 10 سپتامبر رونمایی خواهد کرد. البته این تاریخ از جانب اپل تائید نشده است ولی چند دلیل موجب شده است تا احتمال برگزاری این رخداد در تاریخ یادشده بیش‌ازپیش باشد.
یکی از دلایل این امر آن است که اپل در طی هفت سال گذشته آیفون‌های خود را در هفته جهانی کارگر یا هفته بعدازآن رونمایی کرده است. درگذشته اگر تعطیلات ایالات‌متحده روز سوم یا زودتر اتفاق می‌افتاد، رونمایی آیفون‌ها به هفته بعدازآن موکول می‌شد. زمانی که تعطیلی روز کارگر با 5 سپتامبر به بعد مصادف می‌شد، اپل آیفون‌ها را روز بعد رونمایی می‌کرد.

مطالب پیشنهادی  ویژگی "Satellite SOS"  در آیفون چگونه کار می کند

امسال تعطیلی روز کارگر در دوم سپتامبر است و با پیروی از الگوی یادشده در بالا می‌تواند حدس زد که اپل تلفن‌های همراه جدید خود را در 10 یا 11 سپتامبر رونمایی خواهد کرد. هر دو روز با الگوی یادشده همخوانی دارند اما ازآنجایی‌که روز یازده سپتامبر به دلیل یادآوری وقایع گذشته چندان مناسب نیست پس انتظار می‌رود که اپل 10 سپتامبر را برای این رخداد انتخاب کند.

سایر اخبار مرتبط با زمان عرضه آیفون 11

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

اسمارتفون Wildfire

ش مرداد 19 , 1398
اسمارتفون Wildfire
//

شاید برای شما جالب باشد