مشاغل خانگی موفق نقطه شروع کسب و کار های جدید

     تاریخ آخرین ویرایش :   14 آذر 1398       24 بازدید
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

خبر آی‌سی‌تی – مشاغل خانگی موفق نقطه شروع کسب و کار های جدید و تولید ثروت برای اقشار ضعیف جامعه

رشد اقتصادی روستا ، مهاجرت ، حاشیه نشینی ، خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست توانمندسازی افراد و واژه هایی از این دست مدت ها است مورد بحث محافل مختلف از مدیران گرفته تا نهادهای غیر دولتی بوده است. در عین حال براساس مشاهدات عینی توان تولیدی روستا ، محلات و مشاغل خانگی موفق نیز بسیار بالا و دارای جایگاه و اهمیت ویژه ای است . تولیداتی که در صورت برنامه ریزی صحیح می تواند منجر به خلق ثروت برای نهادهای مختلف جامعه شود.

در کل هر تولیدی نیازمند به فروش و ایجاد بازار می باشد و مهمترین مشکل تولیدات این حوزه برخلاف کیفیت مناسب آنها مسئله فروش و بازاریابی و در نهایت توزیع محصولات می باشد.

به نظر می رسد یکی از خلا های کسب و کار در استان عدم وجود ساز و کار های مناسب برای فروش و توزیع این محصولات می باشد ، محصولاتی که خود می تواند به عنوان یک بازار بزرگ مورد توجه سرمایه گذاران قرار گیرد.

تجارت الکترونیک و توسعه سامانه های مرتبط با آن یکی از کلید های توسعه مشاغل خانگی و همچنین تولیدات روستا می باشد و در صورت توسعه کمی و کیفی ، می تواند نقش مهمی در توسعه پایدار روستا و همچنین ایجاد اشتغال پایدار داشته باشد.

از سوی دیگر استفاده از پتانسیل شبکه های توزیع مویرگی پست نیز در حوزه جمع آوری تولیدات روستاییان و مشاغل خانگی و ارسال آن به سراسر کشور و همچنین ارائه وب سرویس های مختلف در حوزه های پستی و نشانی استاندارد و کدپستی به بخش خصوصی از دیگر مزیت های حضور در این بازار بی بدیل می باشد.

مطالب پیشنهادی  جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۵ فروردين

در مجموع می توان بیان داشت با حضور قدرتمند  بخش خصوصی ، و به خصوص فعالین تجارت الکترونیک استان می توان نظاره گر آینده ای روشن برای بخشی از اشتغال جامعه شهری و روستایی بود.

khabarict

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

ایجاد پنجره واحد خدمات گمرک صنایع دستی با هدف صادرات صنایع دستی اصفهان

پ آذر 14 , 1398
صادرات صنایع دستی اصفهان
//

شاید برای شما جالب باشد