کوالکوم از اسنپ‌دراگون 865 پلاس با بهبود سرعت GPU و CPU رونمایی کرد

     تاریخ آخرین ویرایش :   22 تیر 1399       21 بازدید
این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

خبر آی‌سی‌تی – اخبار فناوری اطلاعات – رونمایی از اسنپ‌دراگون 865 پلاس الکس کاتوزیان گفت: «ما در حالی که بر روی مقیاس‌دهی 5G کار می‌کنیم، به سرمایه‌گذاری در پلتفرمهای موبایل سری 8 رده ممتازمان ادامه می‌دهیم تا به سطوح جدیدی از عملکرد و راندمان انرژی برسیم و نسل بعدی تجربه دوربین، AI و گیمینگ را در اختیار قرار دهیم.

کوالکام از پلتفرم موبایل اسنپدراگون 865 Plus 5G رونمایی کرد، که دنباله‌ای از اسنپدراگون 865 پرچمدار است. این سازنده تراشه اعلام کرد که 865 Plus بهبود عملکرد را برای نسل بعدی اسمارتفون‌های 5G فراهم می‌آورد.

به گزارش ایتنا و به نقل از ZDNet، پلتفرم کوالکام اسنپ‌دراگون 865 با هدف ارائه ارتقاء برای اسمارتفون‌های 5G، بهبود دوربین و ابزارهای AI که می‌توانند تجربه دستگاه ممتاز را تقویت نمایند عرضه شده است.

این جدیدترین مدل اسنپ‌دراگون قابلیت‌های موبایل مضاعفی همچون درایورهای GPU قابل آپدیت، رندرینگ دسکتاپ فوروارد، و سرعت تا 144 fps را فراهم می‌آورد. این تراشه جدید همچنین نخستین سیلیکون موبایل است که رسما آستانه فرکانسی 3GHz را در می‌نوردد.

کوالکام اعلام کرد که سرعت روی هسته CPU Prime ده درصد افزایش یافته، و رندرینگ گرافیکی بر روی Adreno 650 GPU نیز 10% سریعتر از نسل قبلیش شده است. افزون بر این، اسنپدراگون 865 Plus دارای سیستم اتصال موبایل جدید FastConnect 6900 کوالکام برای وایفای و بلوتوث است که قادر به ارائه سرعت‌های تا 3.6 Gbps است.

الکس کاتوزیان، نایب رییس ارشد و مدیر عمومی موبایل در شرکت کوالکام، گفت: «ما در حالی که بر روی مقیاسدهی 5G کار می‌کنیم، به سرمایه‌گذاری در پلتفرم‌های موبایل سری 8 رده ممتازمان ادامه می‌دهیم تا به سطوح جدیدی از عملکرد و راندمان انرژی برسیم و نسل بعدی تجربه دوربین، AI و گیمینگ را در اختیار قرار دهیم. اسنپ‌دراگون 865 پلاس جدید، بر پایه موفقیت اسنپ‌دراگون 865، عملکرد ارتقاء‌یافته‌ای را برای موج بعدی اسمارتفون‌های پرچمدار ارائه خواهد نمود».

مطالب پیشنهادی  پرچمدار جدید گوگل

کوالکام، با محور قرار دادن 5G، قصد دارد تا اسنپ‌دراگون را برای پلتفرم‌های متعددی فراهم بیاورد تا همه چیز از دستگاه‌های IoT تا تجربیات واقعیتی جدید و گزینه‌های مختلف ارتباط اینترنتی امکانپذیر شود. پیشبینی می‌شود که دستگاه‌های تجاری مبتنی بر اسنپدراگون 865 پلاس در سه ماهه سوم 2020 معرفی شوند.

اخبار فناوری اطلاعات

سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر بعدی

ساخت عینک واقعیت افزوده اپل با همکاری فاکس‌کان

ی تیر 22 , 1399
عینک واقعیت افزوده اپل
//

شاید برای شما جالب باشد