مهر 24, 1398

درباره نویسنده

مهدی گمرکی

کارشناس تجارت الکترونیک و زنجیره تامین

مطالب مشابه

5 ديدگاه

  1. 1

    ناشناس

    اصلا براشون مهم نیست فقط بروکراسی اداری

    پاسخ
  2. 2

    ناشناس

    ارائه خدمات الکترونیک اعم از کارهای بانکی، گرفتن عدم خلافی، پرداخت عوارض و مالیات و….. نسبت به گذشته بهتر شده است. امید است به همین صورت پیش رفته و نواقص بر طرف شوند.

    پاسخ
  3. 3

    ناشناس

    اینا همه خوبه, ولی باید فرهنگ سازی کرد که مردم هم استفاده کنن از سرویسها. من میشناسم آدم که اطمینان نداره به تکنولوژی, هنوز از ورق کاغذ میخواد استفاده کنه. مردم نمیخوان چیز جدید یاد بگیرن.

    پاسخ
  4. 4

    ناشناس

    توسعه سامانه ها در ایران شده فقط هوس مدیران بیسواد و بدتر اینکه همه تصور دارند سامانه را باید بسپاریم به متخصص آی تی! و از همینجاست که انحراف شروع می شود. گرفتید چی گفتم؟ مدیران هوس سامانه و فناوری دارند، متخصصان حوصله ندارند و سواری گرفتن را بیشتر دوست دارند و نتیجه این می شود که یک دغلبازی بزرگ شکل می گیرد!! وقتی عرضه کننده و تقاضا کننده فناوری اینگونه اند، دولت الکترونیک با هزینه 100 برابر تجربه هایی مثل استونی در انتظار ماست لذا، خواهش دارم در زمینه فناوری و حکمرانی، اسیر ساده انگاری ها نشوید. همین؟ نه. یک دریا حرف دارم ولی اینجا به کی و چگونه بگویم؟

    پاسخ
  5. 5

    ناشناس

    بنام خدا. متاسفانه تا رسیدن به یک سامانه واحد الکترونیکی که فعالیتهای اقتصادی و کسب و کار را بتوان بطور یکپارچه ساماندهی و انجام داد فاصله زیادی داریم. هر وزارتخانه ای در حال ایجاد سامانه های ناقص و جزیره ای است و وزارت اقتصاد هم ساز خود را میزند. اگر بنا بود که این کار با سرعت اجرا شود، راه حل قطع بودجه دستگاه ها برای سامانه نویسی مستقل و تخصیص همه اعتبارات مورد نیاز به سازمان برنامه یا وزارت اقتصاد برای راه اندازی سامانه ملی الکترونیکی کسب و کار و شهروندی بود. متاسفانه بودجه هایی که از برنامه پنجم برای مطالعه و طراحی سامانه در دستگاه های مختلف هزینه شده سر به فلک میکشد و در آخر هم هیچ!!!

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 8 = 48